tiistai 21. huhtikuuta 2015

Menetetty

Muistan vieläkin elävästi sen hetken, kun löysin täydellisen sormuksen. Sormus oli juurikin sellainen kuin kuvittelin sen aina olevan. Se oli valkokultainen ja kapea. Siinä oli pitkä rivi timantteja, jotka toivat sormukseen hehkua, naisellisuuttakin. Olin niin mykistynyt siitä kauneudesta, että en oikeasti halunnut edes katsella muita. Siinä se on, minun kihlasormukseni!

Minun <3

Tiedättekö sen tunteen, kun hävität jotain sinulle todella tärkeää? Ei varmasti tarvitse edes ääneen sanoa, mitä minä olen hävittänyt. Kyllä, sormukseni. Enempää asiaa spekuloimatta voin vain todeta, että onneksi meillä on hyvät vakuutukset ja saan uuden kadotetun tilalle. Eihän se ikinä sama sormus ole, eikä se tule sitä samaa tunnetta koskaan saamaan, mutta saan kuitenkin uuden tilalle. Pitää olla onnellinen siitäkin!

Myöhäisenä uuden vuoden lupauksena lupaan olla huolellisempi jatkossa. Vinkki vitosena toisille morsiammille ja miksei kelle tahansa; pienennyttäkää sormuksenne ennen kuin on liian myöhäistä!


Mukavaa alkanutta viikkoa, toivottavasti se on teille ollut parempi kuin omani! :)

2 kommenttia:

  1. Täällä yks, jolle on käynyt samalla tavalla! Yks kerta koiran kanssa olin ulkona ja kun kotiin pääsin, huomasin että ei ole sormus enää sormessa. Ja monen monta viikkoa oli miehen kanssa ollut puhe, että pitää käydä pienentää sitä ennen kuin tippuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Se tunne on aivan hirveä, kun tajuat, että se on nyt lopullisesti hävinnyt! Toivottavasti sinullakin vakuutuskorvasi uuden tilalle! :)

      Poista