maanantai 30. maaliskuuta 2015

Hehkeämmän ihon puolesta

Kirjoittelinkin tänne jo aiemmin, että aloitan hyvissä ajoin ennen häitä kauniin, hehkeän ihon metsästyksen. No, tuon "hyvissä ajoin" -termin voi tässäkin tapauksessa unohtaa, mutta etsintä on nyt siis aloitettu. Kävin tänään kasvohoidossa Joensuun keskustassa sijaitsevassa Hyvänolonkeskuksessa. Minulle tehtiin noin tunnin mittainen kasvohoito, joka toteutettiin toiveideni mukaisesti. Kaunista ihoa lähdimme tavoittelemaan timanttihionnan turvin ja tätä suositeltiinkin minulle sarjahoitona tehtäväksi ennen häitä.

Kuva Pinterestistä.
Täytyy sanoa, että tuota paikkaa voin hyvillä mielin suositella! Minua palvellut Hanna oli herttainen ja ammattitaitoinen. Hoito toteutettiin toiveideni mukaisesti ja oli itsessään juuri kaipaamani; samalla tehokas ja todellakin rentouttava. Rentouttava jopa siinä määrin, että olin lähes nukahtaa naamion vaikuttaessa ja hiljaisen, rauhallisen musiikin soidessa..;) 

Olen niin tyytyväinen saamaani hoitoon, että rupesin jo katselemaan uudestaan Hyvänolonkeskuksen sivuja. Taidan todella ottaa muutaman hoitokerran ennen hääpäiväämme. Onhan tuo päivä niin ainutlaatuinen, että mielelläni teen kaikkeni täydellisen morsiusihon metsästämiseksi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti