sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Kokeilussa Revitalash

Kokeilin ripsien pidennyksiä loppu- ja alkuvuoden ajan vain todetakseni, etteivät ne minulle sovi. Pidän siitä, että ripset ovat näyttävät, mutta minulle on myös tärkeää ripsien olevan huolitellun näköiset. Ripsien tipahdellessa ennenaikojaan jättäen ikäviä ripsittömiä välejä, oli niistä huoliteltu olemus liian kaukana. Minulla nuo pidennykset eivät pysyneet hyvinä kuin parisen viikkoa huollon jälkeen, joten hieman liian kalliiksi olisi niiden pidempiaikanen pitäminen tullut. Tokihan ripsien pidennykset ovat sinänsä helpot, mutta itselläni niiden paljon kuulutettu "nopeus" kärsi, sillä ripsiä suoraan kammatessa meni sama aika (ellei enemmänkin) kuin ripsivärin levityksessä. Koska minulle ja minun käyttööni pidennykset eivät sopineet, tuli häitä ajatellen keksiä jotain muuta. 
Kuva revitalash.fi


Olen kuullut paljon hyvää Revitalash-ripsiseerumista. Revitalash Advanced on ripsien hoitoaine, jota levitetään ripsien tyveen kajaalin tavoin kerran vuorokaudessa, mieluiten iltaisin. Seerumin kerrotaan olevan ihotauti- sekä silmälääkäreiden kehittämä eli tuotteen pitäisi näin ollen olla turvallinen käyttää. Se ei monien luuloista poiketen sisällä lääkeaineita, vaan kaikki seerumin sisältävät ainesosat ovat EU-lainsäädännön mukaan kosmeettisia ainesosia. Seerumin luvataan tekevät ripset vahvemmiksi ja kauniimmiksi, tätä siis odotellessa!

Joensuussa Revitalash Advancedia myy ainakin keskustassa Isossa Myyssä sijaitseva Neurofysio. Ennen kuvat olen ripsistäni ottanut, jälkeen kuvat lupaan ottaa häiden alla. Saa nähdä oliko tämä ostos hitti vai huti! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti